Upowszechnianie Kultury Fizycznej i Sportu w Gminie Giby – Dyscyplina wiodąca – piłka nożna
OFERTA REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO
…..................………………………………
Data i miejsce złożenia oferty
(wypełnia organ administracji publicznej)
OFERTA[1]
ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ(-YCH)/PODMIOTU(-ÓW), O KTÓRYM(-YCH) MOWA W ART. 3
UST. 3 USTAWY Z DNIA 24 KWIETNIA 2003 r. O DZIAŁALNOŚCI POŻYTKU PUBLICZNEGO
I O WOLONTARIACIE (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536)1,
REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO
Z ZAKRESU UPOWSZECHNIANIA KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU
(rodzaj zadania publicznego[2])
„Upowszechnianie Kultury Fizycznej i Sportu w Gminie Giby – Dyscyplina wiodąca – piłka nożna”
(tytuł zadania publicznego)
w okresie od 20.12.2012 do 31.12.2012 r.
W FORMIE
POWIERZENIA REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO/WSPIERANIA REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO1
PRZEZ
Urząd Gminy Giby
(organ administracji publicznej)
składana na podstawie przepisów działu II rozdziału 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r.
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
I. Dane oferenta/oferentów1, [3]
1) nazwa: Klub Sportowy „Gieret” Giby
2) forma prawna:[4]
( x ) stowarzyszenie ( ) fundacja
( ) kościelna osoba prawna ( ) kościelna jednostka organizacyjna
( ) spółdzielnia socjalna ( ) inna…………………………………
3) numer w Krajowym Rejestrze Sądowym, w innym rejestrze lub ewidencji:[5]
Ewidencja Starostwa Powiatowego w Sejnach Nr OR-4140/2/2003
4) data wpisu, rejestracji lub utworzenia:[6]
Wpisany w dniu 22.07.2003r
5) nr NIP: 844-21-62-413 nr REGON: 200016503
6) adres:
miejscowość: Giby 74 A ul.:.................................................................................
dzielnica lub inna jednostka pomocnicza:[7] …....................................................……………………………………..
gmina: Giby powiat:[8] Sejny
województwo: PODLASKIE
kod pocztowy: 16-506 poczta: Giby
7) tel.: 87 5165773 faks: 87 5165027
e-mail: gok@giby.pl http:// ......................................................................................
8) numer rachunku bankowego:
27 9354 0007 0000 0600 0664 0001
nazwa banku:
Bank Spółdzielczy w Sejnach Oddz. Giby
9) nazwiska i imiona osób upoważnionych do reprezentowania oferenta/oferentów1:
a) Leszek Rogalewski – Prezes KS „Gieret”
b) Waldemar Domański – Sekretarz KS „Gieret”
10) nazwa, adres i telefon kontaktowy jednostki organizacyjnej bezpośrednio wykonującej zadanie, o którym
mowa w ofercie[9]:
nie dotyczy
11) osoba upoważniona do składania wyjaśnień dotyczących oferty (imię i nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego)
Waldemar Domański 87 5165773
12) przedmiot działalności pożytku publicznego:
a) działalność nieodpłatna pożytku publicznego- Organizowanie zajęć sportowych dzieciom i młodzieży, kształtowanie wysokich wartości moralnych i tężyzny fizycznej, zapewnienie mieszkańcom regionu i turystom widowisk sportowych
b) działalność odpłatna pożytku publicznego – nie dotyczy
|
13) jeżeli oferent/oferenci1 prowadzi/prowadzą1 działalność gospodarczą:
a) numer wpisu do rejestru przedsiębiorców: nie dotyczy
b) przedmiot działalności gospodarczej:
Nie dotyczy
|
II. Informacja o sposobie reprezentacji oferentów wobec organu administracji publicznej wraz z przytoczeniem podstawy prawnej[10]
Stowarzyszenie. Statut Klubu Sportowego „Gieret” Giby
|
III. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania publicznego proponowanego do realizacji
1. Krótka charakterystyka zadania publicznego
Popularyzacja piłki nożnej i innych dyscyplin sportowych, udział 3 drużyn w rozgrywkach Podlaskiego ZPN.
|
2. Opis potrzeb wskazujących na konieczność wykonania zadania publicznego, opis ich przyczyn oraz
skutków
Konieczność rozwijania tężyzny fizycznej u dzieci i młodzieży, organizowanie im zajęć pozaszkolnych, wpajanie nawyku czynnego uczestnictwa w imprezach sportowych na szczeblu gminy, powiatu i województwa. Działania te skutecznie będą eliminować wady postawy u młodych ludzi, integrować z rówiesnikami z innych regionów o jednocześnie promować gminę. |
3. Opis grup adresatów zadania publicznego
Adresatami zadania są dzieci, młodzież, mieszkańcy gminy oraz turyści przebywający w naszym regionie
|
4. Uzasadnienie potrzeby dofinansowania z dotacji inwestycji związanych z realizacją zadania publicznego, w szczególności ze wskazaniem, w jaki sposób przyczyni się to do podwyższenia standardu realizacji zadania[11]
Nie dotyczy
|
5. Informacja, czy w ciągu ostatnich 5 lat oferent/oferenci1 otrzymał/otrzymali1 dotację na dofinansowanie inwestycji związanych z realizacją zadania publicznego z podaniem inwestycji, które zostały dofinansowane, organu, który udzielił dofinansowania, oraz daty otrzymania dotacji11
Nie dotyczy
|
6. Zakładane cele realizacji zadania publicznego oraz sposób ich realizacji
Integracja z rówieśnikami poprzez uczestnictwo w zawodach, rozwijanie tężyzny fizycznej u uczestników, zapewnienie mieszkańcom regionu i turystom widowisk sportowych, promocja Gminy Giby
|
7. Miejsce realizacji zadania publicznego
Gmina Giby, Powiat Sejny, Województwo Podlaskie, ewentualnie obszar całego Kraju
|
8. Opis poszczególnych działań w zakresie realizacji zadania publicznego[12]
Uczestnictwo 3 drużyn w rozgrywkach Podlaskiego ZPN, zatrudnienie 2 trenerów, księgowej, pracownika gospodarczego (pranie strojów sportowych), dokonywanie zakupu niezbędnego sprzętu sportowego i trofeów sportowych, nagradzanie uczestników za osiągane wyniki, organizowanie treningów i zawodów, opieka nad obiektami sportowymi i szatniami zawodników, dokonywanie opłat na rzecz Podlaskiego ZPN, opłacanie sędziów, promowanie regionu, czynne uczestnictwo w działaniach Urzędu Gminy, współpraca ze szkołami i innymi instytucjami zajmującymi się kulturą fizyczną i sportem
|
9. Harmonogram[13]
Zadanie publiczne realizowane w okresie od 20.12.2012 do 31.12.2012
| ||
Poszczególne działania w zakresie realizowanego zadania publicznego[14]
|
Terminy realizacji poszczególnych działań
|
Oferent lub inny podmiot odpowiedzialny za działanie w zakresie realizowanego zadania publicznego
|
sędziowskiej
|
Do końca grudnia 2012
Do końca grudnia 2012
Do końca grudnia 2012
Do końca grudnia 2012
Do końca 2012 r
Do końca 2012 r
|
KS „Gieret”
KS „Gieret”
KS „Gieret”
KS „Gieret”
KS „Gieret”
|
10. Zakładane rezultaty realizacji zadania publicznego[15]
|
IV. Kalkulacja przewidywanych kosztów realizacji zadania publicznego
1. Kosztorys ze względu na rodzaj kosztów:
Lp.
|
Rodzaj kosztów[16]
| Ilość jednostek | Koszt jednostkowy (w zł)
| Rodzaj miary
|
Koszt całkowity (w zł)
|
z tego do pokrycia z wnioskowanej dotacji (w zł) |
z tego z finansowych środków własnych, środków z innych źródeł, w tym wpłat i opłat adresatów zadania publicznego[17] (w zł) |
Koszt do pokrycia z wkładu osobowego, w tym pracy społecznej członków i świadczeń wolontariuszy (w zł)
|
I
| Koszty merytoryczne[18] po stronie KS „Gieret”[19]:
1)
|
-
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
II | Koszty obsługi[20] zadania publicznego, w tym koszty administracyjne po stronie KS „Gieret”19: 1) Wynagrodzenia i narzuty na wynagrodz., nagrody 2) opłaty na rzecz Podlaskiego ZPN
3) Wynajem Hali Sportowej
|
2
1
10 |
1400+ 3000
1000
60 |
Um. Zlec
Kpl.
godz |
4400
1000
600 |
4400
1000
600 |
_
_
|
_
_
|
III | Inne koszty, w tym koszty wyposażenia i promocji po stronie KS „Gieret”19:
1) Trofea sportowe, reklama, promocja
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
IV
| Ogółem:
|
|
|
| 6000 | 6000 | - | - |
2. Przewidywane źródła finansowania zadania publicznego
1 |
Wnioskowana kwota dotacji
|
6000 zł |
100%
|
2
|
Środki finansowe własne17 |
- |
-
|
3 |
Środki finansowe z innych źródeł ogółem (środki finansowe wymienione w pkt 3.1—3.3)11 |
…..-…… zł |
…-…..%
|
3.1
|
wpłaty i opłaty adresatów zadania publicznego17 |
…..-…… zł |
…-…..% |
3.2 |
środki finansowe z innych źródeł publicznych (w szczególności: dotacje z budżetu państwa lub budżetu jednostki samorządu terytorialnego, funduszy celowych, środki z funduszy strukturalnych)17
|
…..-…… zł |
…-…..%
|
3.3
|
pozostałe 17
|
…..-…… zł |
…-…..%
|
4 |
Wkład osobowy (w tym świadczenia wolontariuszy i praca społeczna członków)
|
- |
-
|
5 |
Ogółem (środki wymienione w pkt 1—4)
|
6000 |
100 %
|
3. Finansowe środki z innych źródeł publicznych[21]
Nazwa organu administracji publicznej lub innej jednostki sektora finansów publicznych |
Kwota środków (w zł)
|
Informacja o tym, czy wniosek (oferta) o przyznanie środków został(-a) rozpatrzony(-a) pozytywnie, czy też nie został(-a) jeszcze rozpatrzony(-a)
|
Termin rozpatrzenia — w przypadku wniosków (ofert) nie rozpatrzonych do czasu złożenia niniejszej oferty
|
_ | _ |
TAK/NIE1
| _ |
|
|
TAK/NIE1
|
|
|
|
TAK/NIE1
|
|
|
|
TAK/NIE1)
|
|
Uwagi, które mogą mieć znaczenie przy ocenie kosztorysu:
Na terenie Gminy Giby nie mamy dużych przedsiębirców, którzy by mogli i chcieli sponsorować dziełalność sportową. Mieszkańcy gminy w większości są rolnikami (małe gospodarstwa), których nie stać na opłacanie pozaszkolnych zajęć sportowych.
V. Inne wybrane informacje dotyczące zadania publicznego
1. Zasoby kadrowe przewidywane do wykorzystania przy realizacji zadania publicznego[22]
5-osobowy Zarzad Klubu od wielu lat pracujący społecznie na rzecz KS „Gieret”, profesjonalna księgowa, dwóch licencjonowanych trenerów, wielu wolontariuszy czynnie uczestniczących w dzialalności Klubu.
|
2. Zasoby rzeczowe oferenta/oferentów1 przewidywane do wykorzystania przy realizacji zadania[23]
Klub dysponuje stadionem gminnym z szatniami dla zawodników i sędziów (z natryskami), możliwość korzystania z boiska ORLIK 2012. Dokumenty są przechowywane w GOK Giby, gdzie jest możliwosć korzystania z komputera i internetu.
|
3. Dotychczasowe doświadczenia w realizacji zadań publicznych podobnego rodzaju (ze wskazaniem, które
z tych zadań realizowane były we współpracy z administracją publiczną)
Zadania publiczne w zakresie kultury fizycznej i sportu Klub realizuje od 2006r we współpracy z Gminą Giby oraz Starostwem Powiatu Sejny.
|
4. Informacja, czy oferent/oferenci1 przewiduje(-ą) zlecać realizację zadania publicznego w trybie, o którym
mowa w art. 16 ust. 7 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
Nie dotyczy
|
Oświadczam(-y), że:
1) proponowane zadanie publiczne w całości mieści się w zakresie działalności pożytku publicznego oferenta/
Oferentów1;
2) w ramach składanej oferty przewidujemy pobieranie/niepobieranie1 opłat od adresatów zadania;
3) oferent/oferenci1 jest/są1 związany(-ni) niniejszą ofertą do dnia ...................................................;
4) w zakresie związanym z otwartym konkursem ofert, w tym z gromadzeniem, przetwarzaniem i przekazywaniem danych osobowych, a także wprowadzaniem ich do systemów informatycznych, osoby, których te dane dotyczą, złożyły stosowne oświadczenia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.);
5) oferent/oferenci1 składający niniejszą ofertę nie zalega(-ją)1 z opłacaniem należności z tytułu zobowiązań podatkowych/składek na ubezpieczenia społeczne1;
6) dane określone w części I niniejszej oferty są zgodne z właściwą ewidencją1;
7) wszystkie podane w ofercie oraz załącznikach informacje są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
…………........................…………………….
…………........................…………………….
…………........................…………………….
(podpis osoby upoważnionej
lub podpisy osób upoważnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu
oferenta/oferentów1)
Data 12.12.2012 r.
Załączniki:
1. Kopia aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, innego rejestru lub ewidencji[24].
2. W przypadku wyboru innego sposobu reprezentacji podmiotów składających ofertę wspólną niż wynikający
z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru — dokument potwierdzający upoważnienie
do działania w imieniu oferenta(-ów).
Poświadczenie złożenia oferty[25]
|
Adnotacje urzędowe25
|
[1] Niepotrzebne skreślić.
[2] Rodzajem zadania jest jedno lub więcej zadań publicznych określonych w art. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
[3] Każdy z oferentów składających ofertę wspólną przedstawia swoje dane. Kolejni oferenci dołączają właściwe pola.
[4] Forma prawna oznacza formę działalności organizacji pozarządowej, podmiotu, jednostki organizacyjnej określoną na podstawie obowiązujących przepisów, w szczególności stowarzyszenie i fundacje, osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego, uczniowskie kluby sportowe, ochotnicze straże pożarne oraz inne. Należy zaznaczyć odpowiednią formę lub wpisać inną.
[5] Podać nazwę właściwego rejestru lub ewidencji.
[6] W zależności od tego, w jaki sposób organizacja lub podmiot powstał.
[7] Osiedle, sołectwo lub inna jednostka pomocnicza. Wypełnienie nieobowiązkowe. Należy wypełnić, jeżeli zadanie publiczne proponowane do realizacji ma być realizowane w obrębie danej jednostki.
[8] Nie wypełniać w przypadku miasta stołecznego Warszawy.
[9] Dotyczy oddziałów terenowych, placówek i innych jednostek organizacyjnych oferenta. Należy wypełnić, jeśli zadanie ma być realizowane w obrębie danej jednostki organizacyjnej.
[10] Należy określić, czy podstawą są zasady określone w statucie, pełnomocnictwo, prokura czy też inna podstawa. Dotyczy tylko oferty wspólnej.
[11] Wypełnić tylko w przypadku ubiegania się o dofinansowanie inwestycji.
[12] Opis musi być spójny z harmonogramem i kosztorysem. W przypadku oferty wspólnej — należy wskazać dokładny podział działań w ramach realizacji zadania publicznego między składającymi ofertę wspólną.
[13] W harmonogramie należy podać terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych działań oraz liczbowe określenie skali działań planowanych przy realizacji zadania publicznego (tzn. miar adekwatnych dla danego zadania publicznego, np. liczba świadczeń udzielanych tygodniowo, miesięcznie, liczba adresatów).
[14] Opis zgodny z kosztorysem.
[15] Należy opisać zakładane rezultaty zadania publicznego — czy będą trwałe oraz w jakim stopniu realizacja zadania przyczyni się do rozwiązania problemu społecznego lub złagodzi jego negatywne skutki.
[16] Należy uwzględnić wszystkie planowane koszty, w szczególności zakupu usług, zakupu rzeczy, wynagrodzeń.
[17] Dotyczy jedynie wspierania zadania publicznego.
[18] Należy wpisać koszty bezpośrednio związane z celem realizowanego zadania publicznego.
[19] W przypadku oferty wspólnej kolejni oferenci dołączają do tabeli informację o swoich kosztach.
[20] Należy wpisać koszty związane z obsługą i administracją realizowanego zadania, które związane są z wykonywaniem działań o charakterze administracyjnym, nadzorczym i kontrolnym, w tym obsługą finansową i prawną projektu
[21] Wypełnienie fakultatywne — umożliwia zawarcie w umowie postanowienia, o którym mowa w § 16 ramowego wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania. Dotyczy jedynie oferty wspierania realizacji zadania publicznego.
[22] Informacje o kwalifikacjach osób, które będą zatrudnione przy realizacji zadania publicznego, oraz o kwalifikacjach wolontariuszy. W przypadku oferty wspólnej należy przyporządkować zasoby kadrowe do dysponujących nimi oferentów.
[23] Np. lokal, sprzęt, materiały. W przypadku oferty wspólnej należy przyporządkować zasoby rzeczowe do dysponujących nimi oferentów.
[24] Odpis musi być zgodny z aktualnym stanem faktycznym i prawnym, niezależnie od tego, kiedy został wydany.
[25] Wypełnia organ administracji publicznej.