Upowszechnianie Kultury Fizycznej i Sportu w Gminie Giby – Dyscyplina wiodąca – piłka nożna

OFERTA REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO

 

 

 

 

…..................………………………………

Data i miejsce złożenia oferty

(wypełnia organ administracji publicznej)

 

 

 

OFERTA[1]

 

 

ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ(-YCH)/PODMIOTU(-ÓW), O KTÓRYM(-YCH) MOWA W ART. 3

UST. 3 USTAWY Z DNIA 24 KWIETNIA 2003 r. O DZIAŁALNOŚCI POŻYTKU PUBLICZNEGO

I O WOLONTARIACIE (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536)1,

REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO

 

 

Z ZAKRESU UPOWSZECHNIANIA KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU

(rodzaj zadania publicznego[2])

 

 

„Upowszechnianie Kultury Fizycznej i Sportu w Gminie Giby – Dyscyplina wiodąca – piłka nożna”

(tytuł zadania publicznego)

 

 

w okresie od 20.12.2012 do 31.12.2012 r.

 

 

W FORMIE

 

POWIERZENIA REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO/WSPIERANIA REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO1

 

PRZEZ

 

 

 

Urząd Gminy Giby

(organ administracji publicznej)

 

 

 

składana na podstawie przepisów działu II rozdziału 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r.

o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie


 

I. Dane oferenta/oferentów1, [3]

 

1) nazwa: Klub Sportowy „Gieret” Giby

 

2) forma prawna:[4]

( x ) stowarzyszenie                  (  ) fundacja

(  ) kościelna osoba prawna      (  ) kościelna jednostka organizacyjna

(  ) spółdzielnia socjalna                       (  ) inna…………………………………

 

3) numer w Krajowym Rejestrze Sądowym, w innym rejestrze lub ewidencji:[5]

 

Ewidencja Starostwa Powiatowego w Sejnach Nr OR-4140/2/2003

 

4) data wpisu, rejestracji lub utworzenia:[6]

 

Wpisany w dniu 22.07.2003r

 

5) nr NIP: 844-21-62-413                                                   nr REGON: 200016503

 

6) adres:

miejscowość: Giby 74 A                                                           ul.:.................................................................................

 

dzielnica lub inna jednostka pomocnicza:[7] …....................................................……………………………………..

 

gmina: Giby                                                                        powiat:[8] Sejny

 

województwo: PODLASKIE

 

kod pocztowy: 16-506                                                         poczta: Giby

 

7) tel.: 87 5165773                                                              faks: 87 5165027

 

e-mail: gok@giby.pl                                                 http:// ......................................................................................

 

8) numer rachunku bankowego:

 

                      27 9354 0007 0000 0600 0664 0001

nazwa banku:

 

                     Bank Spółdzielczy w Sejnach Oddz. Giby

 

9) nazwiska i imiona osób upoważnionych do reprezentowania oferenta/oferentów1:

 

a)  Leszek Rogalewski – Prezes KS „Gieret”

 

b)  Waldemar Domański – Sekretarz KS „Gieret”

 

 

10) nazwa, adres i telefon kontaktowy jednostki organizacyjnej bezpośrednio wykonującej zadanie, o którym

mowa w ofercie[9]:

 

      nie dotyczy

 

11) osoba upoważniona do składania wyjaśnień dotyczących oferty (imię i nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego)

 

      Waldemar Domański 87 5165773

 

12) przedmiot działalności pożytku publicznego:

 

 

a) działalność nieodpłatna pożytku publicznego- Organizowanie zajęć sportowych dzieciom i    młodzieży, kształtowanie wysokich wartości moralnych i tężyzny fizycznej, zapewnienie mieszkańcom regionu i turystom widowisk sportowych

 

b) działalność odpłatna pożytku publicznego – nie dotyczy

 

 

13) jeżeli oferent/oferenci1 prowadzi/prowadzą1 działalność gospodarczą:

 

a) numer wpisu do rejestru przedsiębiorców: nie dotyczy

 

b) przedmiot działalności gospodarczej:

 

Nie dotyczy

 

 

II. Informacja o sposobie reprezentacji oferentów wobec organu administracji publicznej wraz                       z przytoczeniem podstawy prawnej[10]

 

 

Stowarzyszenie.

Statut Klubu Sportowego „Gieret” Giby

 

 

III. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania publicznego proponowanego do realizacji

 

1. Krótka charakterystyka zadania publicznego

 

 

Popularyzacja piłki nożnej i innych dyscyplin sportowych, udział 3 drużyn w rozgrywkach Podlaskiego ZPN.

 

2. Opis potrzeb wskazujących na konieczność wykonania zadania publicznego, opis ich przyczyn oraz

skutków

 

Konieczność rozwijania tężyzny fizycznej u dzieci i młodzieży, organizowanie im zajęć pozaszkolnych, wpajanie nawyku czynnego uczestnictwa w imprezach sportowych na szczeblu gminy, powiatu i województwa. Działania te skutecznie będą eliminować wady postawy u młodych ludzi, integrować z rówiesnikami z innych regionów o jednocześnie promować gminę.

 

3. Opis grup adresatów zadania publicznego

 

 

Adresatami zadania są dzieci, młodzież, mieszkańcy gminy oraz turyści przebywający w naszym regionie

 

 

4. Uzasadnienie potrzeby dofinansowania z dotacji inwestycji związanych z realizacją zadania publicznego,             w szczególności ze wskazaniem, w jaki sposób przyczyni się to do podwyższenia standardu realizacji zadania[11]

 

 

Nie dotyczy

 

 

5. Informacja, czy w ciągu ostatnich 5 lat oferent/oferenci1 otrzymał/otrzymali1 dotację                                  na dofinansowanie inwestycji związanych z realizacją zadania publicznego z podaniem inwestycji, które zostały dofinansowane, organu, który udzielił dofinansowania, oraz daty otrzymania dotacji11

 

 

Nie dotyczy

 

 

 

6. Zakładane cele realizacji zadania publicznego oraz sposób ich realizacji

 

 

Integracja z rówieśnikami poprzez uczestnictwo w zawodach, rozwijanie tężyzny fizycznej u uczestników, zapewnienie mieszkańcom regionu i turystom widowisk sportowych, promocja Gminy Giby

 

 

7. Miejsce realizacji zadania publicznego

 

 

Gmina Giby, Powiat Sejny, Województwo Podlaskie, ewentualnie obszar całego Kraju

 

 

8. Opis poszczególnych działań w zakresie realizacji zadania publicznego[12]

 

Uczestnictwo 3 drużyn w rozgrywkach Podlaskiego ZPN, zatrudnienie 2 trenerów, księgowej, pracownika gospodarczego (pranie strojów sportowych), dokonywanie zakupu niezbędnego sprzętu sportowego i trofeów sportowych, nagradzanie uczestników za osiągane wyniki, organizowanie treningów i zawodów, opieka nad obiektami sportowymi i szatniami zawodników, dokonywanie opłat na rzecz Podlaskiego ZPN, opłacanie sędziów, promowanie regionu, czynne uczestnictwo w działaniach Urzędu Gminy, współpraca ze szkołami i innymi instytucjami zajmującymi się kulturą fizyczną i sportem

 

 

 

9. Harmonogram[13]

 

 

Zadanie publiczne realizowane w okresie od 20.12.2012 do 31.12.2012

 

 

Poszczególne działania w zakresie

realizowanego zadania

publicznego[14]

 

 

Terminy realizacji

poszczególnych działań

 

 

Oferent lub inny podmiot odpowiedzialny

za działanie w zakresie realizowanego

zadania publicznego

 

  1. Uzupełnienie składów osobowych (transfery) do poszcz. drużyn, org. treningów, sparingów.
  2. Udział w rozgrywkach Podlaskiego ZPN
  3. Udział w nowej edycji rozgrywek
  4. Dbanie o obiekty sportowe powierzone Klubowi
  5. Dokonywanie niezbędnych wypłat wynagrodzeń kadrze instruktorskiej, obsłudze technicznej i

      sędziowskiej

 

 

  1. Wypłacanie diet i nagród       zawodnikom
  2. Wynajem halu sportowej na potrzeby rozgrywek drużyny futsalu

 

 

Do końca grudnia 2012

 

 

 

Do końca grudnia 2012

 

 

Do końca grudnia 2012

 

 

 

 

Do końca grudnia 2012

 

 

 

 

 

 

 Do końca 2012 r

 

Do końca 2012 r

 

 

KS „Gieret”

 

 

 

KS „Gieret”

 

 

KS „Gieret”

 

 

 

 

KS  „Gieret”

 

 

 

 

 

 

KS „Gieret”

 

 

 

10. Zakładane rezultaty realizacji zadania publicznego[15]

 

 

  1. Wzrost umiejętności sportowych u uczestników drużyn sportowych, ich tężyzny fizycznej
  2. Poprzez organizowanie sportowych zajęć pozaszkolnych odciąganie się dużą część dzieci i młodzieży do uczestnictwa w grupach nieformalnych, które zażywają narkotyki czy nadużywają alkoholu.

 

 

IV. Kalkulacja przewidywanych kosztów realizacji zadania publicznego

 

1. Kosztorys ze względu na rodzaj kosztów:

 

 

Lp.

 

 

Rodzaj kosztów[16]

 

Ilość jednostek

Koszt jednostkowy (w zł)

 

Rodzaj miary

 

 

Koszt

całkowity

(w zł)

 

 

z tego

do pokrycia

z wnioskowanej

dotacji (w zł)

 

z tego

z finansowych

środków

własnych, środków

z innych źródeł,

w tym wpłat

i opłat

adresatów

zadania

publicznego[17]

(w zł)

 

Koszt

do pokrycia

z wkładu

osobowego,

w tym pracy

społecznej

członków

i świadczeń

wolontariuszy

(w zł)

 

I

 

Koszty merytoryczne[18]

po stronie KS „Gieret”[19]:

 

1)

 

 

 

 

  -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 -

 

 

 

  -

 

 

 

    -

 

 

 

         -

 

 

 

         -

 

 

 

    -

 

II

Koszty obsługi[20] zadania publicznego,

w tym koszty administracyjne po stronie    KS  „Gieret”19:

1) Wynagrodzenia i narzuty na wynagrodz.,

nagrody

2) opłaty na rzecz Podlaskiego ZPN

 

3) Wynajem Hali Sportowej                 

 

 

 

 

 

 

 

  2

 

1

 

 

10

 

 

 

 

 

1400+

3000

 

1000

 

 

60

 

 

 

 

 

Um.

Zlec

 

Kpl.

 

 

godz

 

 

 

 

 

 

4400

 

1000

 

 

600

 

 

 

 

 

 

4400

 

1000

 

 

600

 

 

 

 

 

 

       _

 

       _

      

 

 

 

 

 

 

        _

 

        _

 

 

 

III

Inne koszty, w tym koszty

wyposażenia i promocji

po stronie KS „Gieret”19:

 

1) Trofea sportowe, reklama, promocja

 

 

 

 

 

 

  -

 

 

 

 

 

  -

 

 

 

 

 

  -

 

 

 

 

 

   -

 

 

 

 

 

    -

 

 

 

 

 

     -

 

 

 

 

 

       -

IV

 

Ogółem:

 

 

 

 

6000

6000

      -

         -

 

2. Przewidywane źródła finansowania zadania publicznego

 

 

1

 

Wnioskowana kwota dotacji

 

 

    6000

 

100%

 

 

2

 

 

Środki finansowe własne17

 

     -

 

  -

 

 

3

 

Środki finansowe z innych źródeł ogółem (środki finansowe wymienione

w pkt 3.1—3.3)11

 

…..-…… zł

 

…-…..%

 

 

3.1

 

 

wpłaty i opłaty adresatów zadania publicznego17

 

…..-…… zł

 

…-…..%

 

3.2

 

środki finansowe z innych źródeł publicznych (w szczególności: dotacje z budżetu państwa lub budżetu jednostki samorządu terytorialnego, funduszy celowych, środki z funduszy strukturalnych)17

 

 

…..-…… zł

 

…-…..%

 

 

3.3

 

 

pozostałe 17

 

 

…..-…… zł

 

…-…..%

 

 

4

 

Wkład osobowy (w tym świadczenia wolontariuszy i praca społeczna członków)

 

 

      -

 

   -

 

 

5

 

Ogółem (środki wymienione w pkt 1—4)

 

 

       6000

 

100 %

 

 

3. Finansowe środki z innych źródeł publicznych[21]

 

Nazwa organu administracji

publicznej lub innej jednostki

sektora finansów publicznych

 

Kwota środków

(w zł)

 

 

Informacja o tym,

czy wniosek (oferta)

o przyznanie środków

został(-a) rozpatrzony(-a)

pozytywnie, czy też nie

został(-a) jeszcze

rozpatrzony(-a)

 

 

Termin rozpatrzenia —

w przypadku wniosków

(ofert) nie rozpatrzonych

do czasu złożenia

niniejszej oferty

 

                 _

                  _

 

TAK/NIE1

 

                _

 

 

 

TAK/NIE1

 

 

 

 

 

TAK/NIE1

 

 

 

 

 

TAK/NIE1)

 

 

 

Uwagi, które mogą mieć znaczenie przy ocenie kosztorysu:

 

Na terenie Gminy Giby nie mamy dużych przedsiębirców, którzy by mogli i chcieli sponsorować dziełalność sportową. Mieszkańcy gminy w większości są rolnikami (małe gospodarstwa), których nie stać na opłacanie pozaszkolnych zajęć sportowych.

 

 

V. Inne wybrane informacje dotyczące zadania publicznego

 

1. Zasoby kadrowe przewidywane do wykorzystania przy realizacji zadania publicznego[22]

 

5-osobowy Zarzad Klubu od wielu lat pracujący społecznie na rzecz KS „Gieret”, profesjonalna księgowa, dwóch licencjonowanych trenerów, wielu wolontariuszy czynnie uczestniczących w dzialalności Klubu.

 

 

 

2. Zasoby rzeczowe oferenta/oferentów1 przewidywane do wykorzystania przy realizacji zadania[23]

 

Klub dysponuje stadionem gminnym z szatniami dla zawodników i sędziów (z natryskami), możliwość korzystania z boiska ORLIK 2012. Dokumenty są przechowywane w GOK Giby, gdzie jest możliwosć korzystania z komputera i internetu.

 

 

 

3. Dotychczasowe doświadczenia w realizacji zadań publicznych podobnego rodzaju (ze wskazaniem, które

z tych zadań realizowane były we współpracy z administracją publiczną)

 

Zadania publiczne w zakresie kultury fizycznej i sportu Klub realizuje od 2006r we współpracy z Gminą Giby oraz Starostwem Powiatu Sejny.

 

 

 

 

4. Informacja, czy oferent/oferenci1 przewiduje(-ą) zlecać realizację zadania publicznego w trybie, o którym

mowa w art. 16 ust. 7 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

 

Nie dotyczy

 

 

 

 

 

 

 

 

Oświadczam(-y), że:

1) proponowane zadanie publiczne w całości mieści się w zakresie działalności pożytku publicznego oferenta/

Oferentów1;

2) w ramach składanej oferty przewidujemy pobieranie/niepobieranie1 opłat od adresatów zadania;

3) oferent/oferenci1 jest/są1 związany(-ni) niniejszą ofertą do dnia ...................................................;

4) w zakresie związanym z otwartym konkursem ofert, w tym z gromadzeniem, przetwarzaniem                           i przekazywaniem danych osobowych, a także wprowadzaniem ich do systemów informatycznych, osoby, których te dane dotyczą, złożyły stosowne oświadczenia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.);

5) oferent/oferenci1 składający niniejszą ofertę nie zalega(-ją)1 z opłacaniem należności z tytułu zobowiązań podatkowych/składek na ubezpieczenia społeczne1;

6) dane określone w części I niniejszej oferty są zgodne z właściwą ewidencją1;

7) wszystkie podane w ofercie oraz załącznikach informacje są zgodne z aktualnym stanem prawnym                          i faktycznym.

 

 

 

 

…………........................…………………….

 

…………........................…………………….

 

…………........................…………………….

(podpis osoby upoważnionej

lub podpisy osób upoważnionych

do składania oświadczeń woli w imieniu

oferenta/oferentów1)

 

 

Data 12.12.2012 r.

 

 

Załączniki:

1. Kopia aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, innego rejestru lub ewidencji[24].

2. W przypadku wyboru innego sposobu reprezentacji podmiotów składających ofertę wspólną niż wynikający

z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru — dokument potwierdzający upoważnienie

do działania w imieniu oferenta(-ów).

 

 

Poświadczenie złożenia oferty[25]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Adnotacje urzędowe25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



[1] Niepotrzebne skreślić.

[2] Rodzajem zadania jest jedno lub więcej zadań publicznych określonych w art. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

[3] Każdy z oferentów składających ofertę wspólną przedstawia swoje dane. Kolejni oferenci dołączają właściwe pola.

[4] Forma prawna oznacza formę działalności organizacji pozarządowej, podmiotu, jednostki organizacyjnej określoną na podstawie obowiązujących przepisów, w szczególności stowarzyszenie i fundacje, osoby prawne          i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego               w Rzeczypospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz                      o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego, uczniowskie kluby sportowe, ochotnicze straże pożarne oraz inne. Należy zaznaczyć odpowiednią formę lub wpisać inną.

[5] Podać nazwę właściwego rejestru lub ewidencji.

[6] W zależności od tego, w jaki sposób organizacja lub podmiot powstał.

[7] Osiedle, sołectwo lub inna jednostka pomocnicza. Wypełnienie nieobowiązkowe. Należy wypełnić, jeżeli zadanie publiczne proponowane do realizacji ma być realizowane w obrębie danej jednostki.

[8] Nie wypełniać w przypadku miasta stołecznego Warszawy.

[9] Dotyczy oddziałów terenowych, placówek i innych jednostek organizacyjnych oferenta. Należy wypełnić, jeśli zadanie ma być realizowane w obrębie danej jednostki organizacyjnej.

[10] Należy określić, czy podstawą są zasady określone w statucie, pełnomocnictwo, prokura czy też inna podstawa. Dotyczy tylko oferty wspólnej.

[11] Wypełnić tylko w przypadku ubiegania się o dofinansowanie inwestycji.

[12] Opis musi być spójny z harmonogramem i kosztorysem. W przypadku oferty wspólnej — należy wskazać dokładny podział działań w ramach realizacji zadania publicznego między składającymi ofertę wspólną.

[13] W harmonogramie należy podać terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych działań oraz liczbowe określenie skali działań planowanych przy realizacji zadania publicznego (tzn. miar adekwatnych dla danego zadania publicznego, np. liczba świadczeń udzielanych tygodniowo, miesięcznie, liczba adresatów).

[14] Opis zgodny z kosztorysem.

[15] Należy opisać zakładane rezultaty zadania publicznego — czy będą trwałe oraz w jakim stopniu realizacja zadania przyczyni się do rozwiązania problemu społecznego lub złagodzi jego negatywne skutki.

[16] Należy uwzględnić wszystkie planowane koszty, w szczególności zakupu usług, zakupu rzeczy, wynagrodzeń.

[17] Dotyczy jedynie wspierania zadania publicznego.

[18] Należy wpisać koszty bezpośrednio związane z celem realizowanego zadania publicznego.

[19] W przypadku oferty wspólnej kolejni oferenci dołączają do tabeli informację o swoich kosztach.

[20] Należy wpisać koszty związane z obsługą i administracją realizowanego zadania, które związane są                    z wykonywaniem działań o charakterze administracyjnym, nadzorczym i kontrolnym, w tym obsługą finansową i prawną projektu

[21] Wypełnienie fakultatywne — umożliwia zawarcie w umowie postanowienia, o którym mowa w § 16 ramowego wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania. Dotyczy jedynie oferty wspierania realizacji zadania publicznego.

[22] Informacje o kwalifikacjach osób, które będą zatrudnione przy realizacji zadania publicznego, oraz                        o kwalifikacjach wolontariuszy. W przypadku oferty wspólnej należy przyporządkować zasoby kadrowe                    do dysponujących nimi oferentów.

[23] Np. lokal, sprzęt, materiały. W przypadku oferty wspólnej należy przyporządkować zasoby rzeczowe                   do dysponujących nimi oferentów.

[24] Odpis musi być zgodny z aktualnym stanem faktycznym i prawnym, niezależnie od tego, kiedy został wydany.

[25] Wypełnia organ administracji publicznej.

 

Dodana: 12 grudzień 2012 11:29

Zmodyfikowana: 12 grudzień 2012 11:29