Przetarg nieograniczony-Remont Świetlicy w Pogorzelcu-powtórzony

Giby: Remont Świetlicy Wiejskiej w Pogorzelcu wraz z utwardzonymi dojazdami i dojściami do budynku.
Numer ogłoszenia: 343042 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Giby , Giby 74a, 16-506 Giby, woj. podlaskie, tel. 0-87 5165038, faks 0-87 5165027.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ug.giby.wrotapodlasia.pl/; http://www.ug-giby.pbip.pl/

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.ug.giby.wrotapodlasia.pl/; http://www.ug-giby.pbip.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Świetlicy Wiejskiej w Pogorzelcu wraz z utwardzonymi dojazdami i dojściami do budynku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Roboty budowlane - wymianę instalacji wodnej, kanalizacyjnej i osprzętu elektrycznego, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z kotłem na olej opałowy, - wymiana podłóg, wykonanie ścianek działowych, wymiana drzwi i części okien - malowanie ścian i sufitów, - docieplenie budynku metodą mokrą lekką z wykonaniem elewacji -wymiana pokrycia dachu z izolacją termiczną, -wykonanie placu oraz chodnika z kostki betonowej i odcinka drogi o nawierzchni bitumicznej, - wykonanie trawnika. 2. Dostawy (wyposażenie Świetlicy Wiejskiej): -stoły 4-osobowe - szt. 15 -krzesła tapicerowane -szt. 60 -biurko -szt. 1 -stół do bilarda -szt.1 - sprzęt do siłowni -szt.1 telewizor LCD -szt.1 sprzęt nagłaśniający do organizacji imprez - kpl 1 szafki kuchenne -kpl 1 kuchenka gazowa z butlą gazową i okapem -szt.1 zestaw garnków - kpl 1 zastawa i sztućce - kpl 1 termosy duże i małe -kpl 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.23.32.22-1, 32.32.20.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 zł. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na rachunek Zamawiającego BS O/Giby 28 93540007 0000 0000 1212 0001 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.). Sposób przekazania: włożyć do oferty lub oryginał złożyć w pok. nr 5 przed upływem terminu składania ofert, a kserokopię włożyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art.46 ustawy pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Wykonawcy spełniający wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub remoncie obiektu kubaturowego w technologii tradycyjnej o wartości robót co najmniej 300 000,00 zł netto , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b) wykażą że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /kierownik budowy, kierownicy robót / posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga wykazanie kierowników w zakresie konstrukcyjno-budowlanym ,instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia i poświadczenia o przynależności kierownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) przedłożą polisę lub inny dokument /aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a) złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 4) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Uwaga: Zamawiający dokona oceny powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z punktem 6 niniejszej SIWZ.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy), 3) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub remoncie obiektu kubaturowego w technologii tradycyjnej o wartości robót co najmniej 300 000,00 zł netto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /kierownik budowy, kierownicy robót / posiadające wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga wykazanie kierowników w zakresie konstrukcyjno-budowlanym. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia i poświadczenia o przynależności kierownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 6) polisę lub inny dokument /aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej nie mniejszą niż 100 000 PLN (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), 7) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu), 8) promesę lub umowę przedwstępną z uprawnionym podmiotem, który wykona roboty budowlane w zakresie nawierzchni bitumicznej, 9) Harmonogram rzeczowo-finansowy 10) Kosztorys ofertowy 11) Wycena wyposażenia Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być załączone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy i określać jego zakres. 6a. W celu wspólnej realizacji zamówienia objętego niniejszym przetargiem, zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez podmioty działające wspólnie. 1) Zamawiający w stosunku do uczestników występujących wspólnie wymaga załączenia do oferty pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich członków i pełnomocnika określającego m. in.: a) temat postępowania b) wykonawców biorących udział w złożeniu oferty wspólnej c) wyznaczenie pełnomocnika d) zakres umocowania pełnomocnika (np. do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). 6.b. Oferta składana przez spółkę cywilną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, wykonawca zobowiązany jest do złożenia: a) dokumentów wymienionych w pkt 6 SIWZ oraz pełnomocnictwo określone w pkt 6a - w imieniu spółki, b) dokumentów wymienionych w pkt 6 ppkt 2 i 6 - dotyczące każdego ze wspólników. Uwaga: W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - wymagania dopuszczające do udziału w przetargu podlegają sumowaniu. 6.c. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana będzie na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów przedstawionych przez wykonawcę w złożonej ofercie wg formuły spełnia - nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-giby.pbip.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Giby 16-506 Giby 74A pokój Nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Giby 16-506 Giby 74A pokój Nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, działanie 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi..

Dodana: 5 styczeń 2010 20:33

Zmodyfikowana: 5 styczeń 2010 20:52